Volgers

maandag 29 augustus 2016

REMINDER TUTORIAL ANYTHING GOES OPTION BEACH SEE AND SUN





Goedemorgen allemaal,


Wij hebben vandaag voor jullie een nieuwe prachtige tutorial, die is gemaakt door onze Corrie. Corrie hartelijk dank voor deze prachtige tutorial en zij geeft zelf uitgebreid uitleg.







TUTORIAL



Dit keer is het mijn beurt om een tutorial te verzinnen. Het thema van deze challenge is zon, zee en strand. Een gelkaart vond ik wel heel toepasselijk. Je hebt hiervoor nodig een doorzichtig gripzakje (zakje met sluitstrip aan de bovenkant), designpapier en omdat ik de zee na wilde maken, blauwe douchegel. Je kunt hiervoor natuurlijk ook witte douchegel gebruiken en blauw designpapier. Wat je wilt, er zijn meer dan genoeg mogelijkheden. Voor de basisvorm heb ik een vierkante stans gebruikt.




Als je het zakje hebt gevuld maak je het goed dicht. Omdat ik de zee wilde laten terugkomen, heb ik designpapier met een golfje gebruikt. Beplak de randen van het designpapier met dubbelzijdig tape. Leg nu het gripzakje gelijk met de onderkant van je designpapier. De bovenkant van het gripzakje vouw je naar achteren. Plak de bovenkant van het gripzakje nu met dubbelzijdig tape vast op de achterkant van het designpapier.




Zo komt het er dan uit te zien. Je kunt natuurlijk ook een afbeelding inkleuren en deze achter je gripzakje plaatsen.. Bijvoorbeeld een zeemeermin of vissen.




Vervolgens snij je voor de stevigheid een wit stukje karton wat iets groter is dan je zakje met designpapier en je snijdt
de binnenkant uit ander designpapier. Je kunt uiteraard ook een ronde mal gebruiken of een andere vorm gebruiken, zolang je zakje maar goed verwerkt is en je de randen niet ziet. Ik heb dus gekozen voor een vierkante mal, waarvan ik de hoeken heb afgerond. Vervolgens plak je het zakje op het witte stuk karton en het designpapier waaruit het vierkant is gesneden plak je hier vervolgens weer op. Het zakje zit nu tussen het karton en het designpapier verwerkt en is zo mooi afgewerkt.




Nu kun je het gelgedeelte verder afwerken op je kaart. Dit is uiteindelijk het eindresultaat geworden. Ik ben erg benieuwd wat jullie ervan vinden. Ik vond het in ieder geval heel leuk om te maken.

met creatieve groetjes van Corrie

3 opmerkingen:

  1. Is beautiful composition... Congrats...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Awesome! Its actually amazing paragraph, I have got much clear idea regarding from this article.

    BeantwoordenVerwijderen